Life goes on... :)

Tjollahopp hörrni! :D

Livet blev inte riktigt som man hade tänkt sig...men de visste ni väl redan?
Min plan var: Att flytta till Östersund och plugga till Företagssäljare!
Min plan blev: Att flytta till Sundsvall och plugga Information och PR!

Efter studenten jobbade jag på konsum hela sommaren! Jag hade lägenhet i Östersund och var bombsäker på att jag skulle flytta dit. Men efter att jag hade fått ett mail om att Företagssäljar-utbildningen blivit inställd...rasade mina planer.
Jag stod då mellan två val: Antingen jobbar jag nånstans i Ö-sund eller så pluggar jag i S-vall! Det senare blev mitt val, även om det var riktigt jobbigt att göra det... Men här sitter jag nu! I min lägenhet i Sundsvall! :) och Rebecha fick ta över lägenheten i Ö-sund! :D

Så.. varför väljer man att plugga tre år till, direkt efter gymnasiet? Jaa... det är en bra fråga och som jag skrev så var det ett svårt val... men jag hade inget fast jobb efter sommaren, så varför inte plugga? Nu har det gått två månader och jag trivs i Sundsvall och på Mittuniversitetet! Är ni här får ni gärna hälsa på! Jag bor i en söt etta på Södermalm! x)

Jag saknar Strömsund ibland...men vi syns ju lite då och då! :) Å om...typ...10 år? så är det väl återförening? x)

 



Ha det awesome så länge! Så syns vi! :)
//Erika.O.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0