00-talet

Jag sitter här med nymålade naglar, insmord med brunutansol och skriver
ett blogginlägg i väntan på att allt ska torka. Varför gör jag det här då?
Jo, för idag är det nyårsafton och jag ordnar mig fin för den
stundande trerättersmiddagen med vännerna i Hammerdal.

Till kvällen tänkte jag fixa en mp3 med 2000-talets bästa låtar.
De senaste 5 åren är lätta att hitta på internet
(de mest spelade låtarna på radion osv). MEN tidiga 00-talet är svårare.
2000 var vi 8 år gammal och iallafall jag hade på den tiden
ingen bra koll på musiken. Men, jag ska fortsätta leta på internet
och tror att jag tillslut ska hitta bra musik!

Jag tror att min kväll kommer att vara en riktigt bra start på ett nytt decennium.
Jag önskar er alla en riktigt mysig nyårsafton och ett härligt 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0