AAAAAAAH!

FÖRTVIVLAN!!!! Skrev nyss världens längsta inlägg om hur värdelöst det går för mig och mina skolarbeten på grund av min idétorka. Inlägget var väldigt gripande och jag kände mig hur nöjd som helst. Vad händer!?! Jo, jag råkar komma åt en liten j*vla knapp på datormusen och allt försvinner just när jag ska publicera det!!

Nu ger jag upp. Jag är född i oturens tecken och jag kommer mest troligt att avsluta mitt liv i samhällets bottenskikt.

Vad grundar jag det på?

1. Har haft halsfluss i tre månader.
2. Jag är oförmögen att skriva något skolarbete överhuvudtaget.
3. Min hamster krossades under en stubbe?!

Som ni förstår går det inte så bra för mig just nu så ni får ha lite överseende med mitt negativa blogginlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0