Att ha kul på andras bekostnad

Underbart, jag har redan börjat mitt jullov nu. Jag startar det med att göra ingenting.

Även att under min 12 timmars resa hem så satt jag där i min ensamhet med endast musiken som sällskap i hörlurarna, jag tittade på skog och mark som for förbi utanför mitt fönster när tankarna började flyga iväg.

Jag är inne på detta som några av mina klasskamrater redan skrivit om, studententen! För mig känns det som att när studenten är nådd så är även mitt strömsundsliv slut, jag vet inte riktigt om jag vill det. Men man kan väl inte vilja bo frivilligt i den lilla hålan? Jo kanske, bara ödet som vet. En sak jag vet är att jag kommer gråta tills mina tårar tar slut när vi tar studenten. Jag har varit hemma i Örebro nu i 4 timmar och jag saknar nästan redan strömsund. Men jag vet nu att jag kommer få åka tillbaka efter jul och träffa alla igen men efter studententen åker jag hem till Örebro och kanske aldrig mer åker tillbaka och får träffa alla igen..

Okej detta var inte alls det jag hade tänkt skriva om men men så över till annat :)
Nu när det är jullov och kallt ute kanske man vill ha lite tidsfördriv att göra när man är inne och värmer sig, ett tidsfördriv som får dig att skratta och läsa när andra skämmer ut sig.

www.felsms.com

EXEMPEL! :)

Till: Min lärare
Sms: Hej. Jag har alltid drömt om att ha sex med dig. Kom över vettja.
Svar: Det enda du kan få av mig är ett ig...

Förklaring: Det hände en gång i 9an när jag skulle skicka sms till en med samma namn :/


Nu har jag suttit och läst igenom några sånna där felsms, vissa är så sjukt pinsamma!
Ha Ha.

Ha en trevlig helg.
/ Rebecha Ramström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0