rossön by night

en helkväll i Rossön har kommit till sin ända. den började med att storpersson kom till mig på sin ockelbo 600 som lever om så förbannat så hela huset skakar och rutorna krackelerar. vi kikade på idol och det var bra ända till slutet när man insåg att de där 10 samtalen till "hej, det här är Tove! tack för att du röstar, det betyder suupermycket för mig" inte var till någon nytta. SKITSAMMA, erik kommer ändå vinna skiten, men det skulle ha varit roligt med lite östrogen i finalen. tur att laila bagge styr upp på den fronten iallafall. HEHE

jag och min vän elias for sedan ut med bilen och levde satan. fy bubblan vad tråkigt man kan ha, det är fruktansvärt att man har så dålig fantasi. jag kan NÄSTAN inte komma på något mer tragiskt än att vara ute och FÖRSÖKA sladda med sin mammas ford sierra KOMBI årsmodell 1990 i Rossön på en fredagkväll, vilket var exakt vad vi gjorde. när vi sedan plockar upp kenny och han har med sig en bok med en massa "skämt" i, varav halva boken består av "fluga i min soppa"-skämt, och den andra halvan av skämt av ännu lägre rang, gör inte kvällen mindre dyster.

låt mig ge ett exempel :

"vart är du ifrån?"
"från mora."
"det hörs inte."
"FRÅN MORA!"

även att jag fattade det där först nu, men det var fan inte ett bra skämt ändå!

nu ska jag lägga mig. 

hare braaaaaa //christoffer

Kommentarer
Postat av: Dani

Hela Idol är uppgjort redan från början ;):P



Hade du haft Volvon hade de nog vart roligare? :P

2009-12-05 @ 14:26:51
Postat av: Anonym

mayby baby ;) dock äre rejälte krut i fårrrrrrrdn!

2009-12-06 @ 14:50:36
Postat av: Erika

Fattade jag rätt om den som säger mora menar i princip att han är från sin mamma, sin "mora" :D ?

2009-12-10 @ 19:43:01
Postat av: Robin Hagström

Erika, inte för att vara elak men nu jag blir arg. Han menar att det inte hörs att han kommer från Mora, men personen som svarar missuppfattar och talar högre för att höras bättre... Shit, what's not to get?!

2010-02-01 @ 18:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0