Framtidsplaner :)

Allt efter tiden går, funderar jag mer och mer över vad jag gör nästa år vid den här tiden.
Jag fick mycket flyttahemifrån saker i julklapp, vilket gjorde att tankarna började snurra extra mycket.
Därför hade jag tänkt att detta inlägg skulle handla om mina framtidsplaner.

Nästa år den här tiden, hoppas jag på att jag har hittat en tvåa nere i Stockholm.
Juridik har alltid varit mitt stora intresse. Så har det varit enda sedan jag var liten.
Så jag hoppas att min dröm om att flytta till Stockholm och plugga juridik,
kommer att slå in.

Ett ordspråk som jag tycker är väldigt bra: "Man måste våga för att vinna".
Det är ett ganska stort kliv att dra upp sina rötter ifrån lilla Backe och flytta ner till huvudstaden, där man i princip inte känner en enda människa.
Jag har alltid varit en människa som gillar att resa och ta tag i nya utmaningar.
Och nu har jag hittat min stora utamaning.


Sen måste jag hålla med föregående talare, Sandra!
Lars Winnerbäck, han är min gud. Det är som om han tar tankarna ur mitt huvud och skriver låtar där efter.
Jag känner igen mig så otroligt mycket i många av hans låtar. Det är endast han som kan göra mig helt nostalgisk! Puss på dig Lars Winnerbäck och fortsätt att göra vackra låtar, som man kan drömma sig bort i! <3
Och vem vet, när jag flyttar ner till Stockholm, kanske man får stöta ihop med honom ;)

Detta inlägg vill jag avsluta med att önska alla en fortsatt trevlig jul och ett gott nytt år! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0