Hej allesammans!

Jag kände att det var på tiden att skriva mitt första blogginlägg.

Just nu har det varit väldigt mycket i skolan. Stress har blivit vardagsmat.
Det har inte varit någon ordning på varken mat eller sömn.
Som tur är så är det snart jullov. Gud så jag längtar!
Alla julklappar är klara, detta känns också som en lättnad.

Förövrigt ska jag åka och hämta min lilla snutt, Emil på söndag.
Det är en chi ztu valp, som jag fått i 18:års present av mamma och pappa. Det är den sötaste varelse jag någonsin skådat.

Det jag vill få ut av detta inlägg är att; även fast jag har haft det jättestressigt under en längre tid och även fast jag slitit mig i håret av frustration,  så börjar många positiva saker titta fram igen.
Livet är bra härligt endå :)

Ha det så bra, tills vi ses nästa gång!

MvH Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0