Julmusik?

Naturligtvis såhär dan före jul borde jag ju tipsa om nån trevlig jullåt, men de skiter jag i eftersom jag tycker att julen är onödig och jobbig, så jag tänkte hellre att jag skulle dela av mej av min nya droglåt. Jag har fortfarande inte bestämt mej för om jag gillar covern bättre än originalet, men ni får höra covern för den hörde jag först :P



Låten hittar ni i filmen 10 things I hate about you, som förövrigt är en väldigt bra film. Fast jag har ju dille på high school filmer.

Men iaf, eftersom det säkert är många som faktiskt gillar julen så bör jag ju nästan lägga upp en jullåt. Last christmas med Wham! får vara årets(tidernas) bästa jullåt.


Typ God jul eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0