överraskning

idag har jag och min pojkvän fixat en överraskning till min mamma och stefan! det blev sushi. jag gjorde min allra första sushirulle och jag blev nöjd. mamma uppskattade det jättemycket! och  jag önskar alla en god fortsättning.

min första sushirulle:)

underbart gott!

jag måste bara få tillägga att lars winnerbäck är min stora förälskelse. han är så otroligt underbar, han gör så fantastiskt bra låtar. om jag är på dåligt humör så piggar lars alltid upp mig. jag älskar lars. den bästa låten är: jag får liksom ingen ordning och jag fattar alltihop. även fast alla låtar är bra. älskar dig Lars<3


<3

Kommentarer
Postat av: Madelene

ja, lasse är bra fin han :)

2009-12-31 @ 11:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0