Pysslarkväll med Erika och Erica

För dom som läser min blogg endagmederika.blogg.se blir det här en tårta på tårta läsning. Men...jag skriver ändå :)

Igår tillbringade två Erickor kvällen i kalla Fyrås. Denna kväll var ingen vanlig kväll... Hade det varit en vanlig kväll hade vi båda legat under varsin filt i soffan och glott på tv hela kvällen (det gillas det också, så inge ont åt det), vi hade också lagat oss en G O D blåbärspaj och tryckt i oss hälften var - inge ljug, jag lovar ;) också hade vi surrat hela natten om allt mellan himmel och jord. Det är Ericka kvällar det och dom gillar vi :) men vi gillade även den här kvällen - en riktigt lång, söt PYSSLINGS KVÄLL! Vi började kl 19 ungefär med pysslandet och slutade runt 23 tiden. Jag målade ett julkort till farmor och Erica gjorde lite allt möjligt, slog in paket, gjorde paket och skrev rim. Drack glögg och åt mängder av kakor gjorde vi också, och köttbullar till middag (jag älskar dom, verkligen jätte älskar). Efter det här var vi så trötta att vi somnade pang bom när vi lagt oss (jag läste lite sunes jul först och erica twilight tror jag) vi vaknade visserligen halv nio av en jägare som gick rätt in i huset och hämtade bössan men men, inget förvånar en när man är i fyrås skogarna ;) Iaf, ett tips till er som vill ha en rolig kväll utan tv och sån där vanlig standard sysselsättning, pyssla!!

 

Nåväl.. ha en fortsatt bra helg så ses vi på måndag, flaggan i topp! Adios ^^

(glömde nämna hundpromenaden..vi överdrev reflexer och lysen med pannlampa och keps..) stilrent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0