Snart är julen här!

Godkväll kära vänner!

Nu känner väl alla av det? Om exakt två veckor står tomten och knackar på er dörr - om ni har varit snälla i år det vill säga. Julen är alltså snart här. Det känns skönt att det snart är lov, även fast skolarbetena klumpar ihop sig så som de brukar göra såhär innan loven. På tisdag blir det en liten tripp till stan för att inhandla de sista julklapparna. Eller ja, sista och sista. Jag har bara köpt EN julklapp än så länge. Hur långt har ni kommit?

Nog för att det kommer bli skönt med lov så är det också lite skrämmande. Tiden går så oerhört fort! Det som är ännu läskigare är att när jullovet är över kommer det bara att smälla och så står vi där på vår studentdag. Spännande men sjukt nervöst!

Mvh Ellinor


Kommentarer
Postat av: Robin

Har inte köpt nån 8-)

2009-12-11 @ 10:16:06
Postat av: Madelene

Jag har själv också bara köpt 1. Varje år säger man att detta år ska bli annorlunda.. Denna jul ska jag vara tidig med juklapparna. Men ack nej, varje år köper man de sista julklapparna minuterna innan julafton. :P

2009-12-11 @ 12:05:56
Postat av: christoffer

Jag har inte heller kommit någon vart =)=)

2009-12-11 @ 12:27:06
Postat av: Ellinor

Äh det är ju det som är själva tjusningen med julen. Köpa alla julklappar i form av trisslotter från OK på självaste julafton ;)

2009-12-12 @ 00:09:51
Postat av: Johanna

Jag har inte köpt nån än jag heller :P

2009-12-14 @ 10:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0