Tävling!!

Jag läste precis Ericas inlägg om julklappsrim och tänkte att en tävling vore ju rätt roligt att ha med på bloggen så här innan jul ;)
Jag tänkte att man ska få komma på ett roligt rim till den julklappen jag bestämmer att ni ska rimma på också skriver ni det i en kommentar till det här inlägget.
Det är nämligen så att jag har köpt en burk från IKEA, en rund burk i glas med ett silverlock och den tänkte jag fylla med kakor och sedan ge till farmor!

Eran uppgift är att komma på ett rim till denna julklapp som farmor ska få av mig!
Tiden ni har till förfogande är till den 22 december när vi gör sista dagen på skolan innan jullovet.
Vinnaren kommer presenteras här på bloggen som en liten hyllning, men det är äran man vinner ;)


Ge järnet nu!! Jag hoppas på många bra rim!


Kommentarer
Postat av: Robin

Denna julen kommer få ett riktigt uppsving,

för i år har jag minsann inte köpt någonting!



Haha, slå den! :]

2009-12-11 @ 16:27:23
Postat av: Webmaster

Haha den var grymt faktiskt! :D

2009-12-13 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0