April april!

För det första måste jag få be om ursäkt att detta inlägg inte blivit gjort tidigare, det var dåligt av mig att inte göra det så fort som möjligt.

Sen är det väl inte mer än rätt att jag tackar vår kära Daniel som diktade ihop ett blogginlägg å mina vägnar där budskapet var att utnämna att Studentkryssningen inte blir av. :-P Hur som haver, detta var ett aprilskämt och vi ska såklart iväg på kryssningen, gud hjälpe mig annars! Kryssningen blir alltså av och vi åker som planerat den 17:e april. Hoppas att inte alldeles för många haft magont och omplaneringar sen att de läst inlägget.

Glad Påsk på er så ses vi nästa vecka! :-)

Många kramar från Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0