Ett minne för livet

Mycket folk, trängsel, högmusik, skratt, gemenskap, god mat, en lång natt och mycket spratt.

Studentkryssningen är nu över och de flesta kan nog hålla med mig om det blev två lyckade dagar med vår kära klass. Två dagar som jag anser har bidragit till att alla har kom lite närmre varandra. Tiden gick snabbt men vi hann med att göra mycket undertiden. Vi åt god buffé, en buffé som jag inte ens hann äta allt av. Vi umgicks och skrattade tillsammans från bussen till Stockholm, genom hela kryssning och under några av busstimmarna hem.

För mig handlade inte studentkryssningen enbart om att festa på en båt mot Åbo, utan även att vi i klassen fick åka på ett sista äventyr tillsammans. Jag är glad över hur lyckad kryssningen vart och hur roligt vi hade tillsammans. Nu väntar den sista tiden inför studenten, som jag hoppas kommer bestå av många mysiga och minnesvärda kvällar tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0