Sitter här och lyssna på regnet

Jag vet inte hur många det är som tittar in här nu förtiden.
Inte allt för många kan jag tänkt mig. ;P
Men jag måste säga att ni var ett härligt gäng.
Jag trivdes på skolan och det var ni som gjorde tiden extra angenäm ;)

Jag kan känna att tiden idag rullar iväg i all sin fart! Att jobba gör sitt till.
Inte blir det mycket till funderingar, diskussion och tankar så som i skolan.
Om jag ska vara ärlig får jag lätt ångest över detta. ;)

Men jag har ett tips till dig om du brukar känna detsamma.
Skriv ner eller åtminstonde fundera över din dag på kvällen
innan du ska sova. Vad för roligt, annorlunda eller konstigt
hände dig idag? Gjorde du extra goda chokladbollar,
hade ett mysigt samtal med din vän, fiskade eller köpte en
sliten men cool sak på loppis? Försök göra något (litet som stort) varje dag
som är lite annorlunda.. och uppmärksamma dig på vad det var för då känner man att
man gjort något mer än bara jobbat/pluggat.

Livet blir så mycket roligare om man kan ha roligt över lite! :D

____________________________________________________

Socialliberalism rules!

Rösta på Socialdemokraterna den 19:e september.

För att solidaritet är coolt! ;)

Kommentarer
Postat av: Robin

Hoppas vi blir fria alliansen och allt vad den innebär det här valåret!

2010-08-11 @ 21:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0