Reklam

Vi är 30 elever i våran klass, det betyder att det bör i alla fall komma upp minst 30 inlägg i veckan? :D

Och nu när vi har fått sådan fin reklam på skolans hemsida så tycker jag att vi måste skriva lite mer här :) Eller vad tycker ni kära klasskamrater?


Hjalmar.nu


~~
Så jag fortsätter skriva om min framtid som så många andra. Vill ni veta en hemlis? Jag vill inte ta studenten! Jag får ångest varje gång folk omkring mig börjar prata om studenten och balen osv. Jo visst, självklart vill jag ta studenten och gå vidare men det känns läskigt att aldrig mer få uppleva dessa skolår igen. Sista veckan i skolan kommer jag vara en jobbig surtant, kommer vara ledsen och överlycklig på samma gång. Usch vad många känslor det kommer vara.

Sen börjar jag även fundera på om jag blivit helt knäpp.. Tankarna går runt och vissa dagar känner jag att nej, jag vill inte flytta från Strömsund. Kan ju hända att det är något stort problem med mig? Jag hoppas verkligen att jag får mitt vett tillbaka och flyttar härifrån efter studenten. Kanske till Östersund? Nej, HEM. Örebro, varför tvekar jag. Jag ska flytta hem till Örebro efter att jag har tagit studenten, bara så att ni vet! Kanske...

Som ni kanske märker så har jag faktiskt inte bestämt mig för något vettigt alls. Tycker det är väldigt skönt, jag tar dagarna som de kommer. Vill inte känna mig fast. Vill kunna vara fri så jag kan hoppa på något roligt äventyr. Får se vart dagarna tar mig helt enkelt :)

Fast en vacker dag, då jag har levt av mig lite. Då blir det att plugga vidare, Polishögskola! Det är mitt enda mål framåt.

Där fick ni lite så kallat svammel från mig också.
Detta var roligare än tjocka samhällesboken som jag försöker läsa just nu :)

Trevlig helg.
Rebecha Ramström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0