Film Skräckis

Det kanske är många av er som har hört talas om filmen Paranormal Activity?



Jag och Serena tog med oss en av våra sambos vid namn emelie och la oss inne i sängen och kikade nyss på denna :) Hade hört att den var riktigt läskig.

När det hade gått ca 30 minuter tänkte man åhhh vilken seg film men man hade i bakhuvudet att folk runt omkring en hade sakt att den är skit läskig så det var bara att ligga där spänt och vänta.

Sista biten på filmen blev det skrik och kramkalas.
Herregud! :s

SE DEN! :D
Men inte när du är ensam ;)
Vi tre drog nästintill lott vem som skulle gå upp ur sängen först och tända lampan! HAHA.

/ Rebecha Ramström

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men nu få ni ju ge er! Den va ju dålig, jag blev jättebesviken när jag hade sett den :(

2010-02-02 @ 09:34:34
Postat av: Ronja

En av de sämsta filmerna jag sett. Inte ens läskig.

2010-02-04 @ 22:30:46
Postat av: Rebecha

LÄSKIG!! :D

Beror på hur mycket man skrämmer upp varandra under filmens gång också ;) Och hur töntig man är! HAHA

2010-02-05 @ 14:17:27
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0