Hej!

Jaha, nu sitter jag i Sävsjö och har första tävlingsdagen avklarad. Gick inte inte alltför bra men inte alltför dåligt heller. Får väl vara halvnöjd.. Tur att det är 2 tävlingsdagar kvar :)

Är det bara jag som har ångest inför studenten? Jag vet inte vad jag ska göra efter jag har slutat här.. Vill inte flytta ifrån alla kompisar här, men vill samtidigt inte vara kvar här heller, jobbigt. Umeå är ett alternativ och Göteborg ett annat. Ganska stor skillnad, både på avstånd och ställe :P Får se vad som händer, måste komma på vad jag vill läsa först och det kan ju ta sin lilla tid.

Nu har jag slösat tillräckligt med tid på det här, ska skrapa min dubbeltriss som jag köpte förut istället ;)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0