One tree hill

Jag känner att jag måste uttrycka mig och ta upp lite av det som Ronja skrev i sitt inlägg om serier. Det är verkligen ett av de det mest perfekta sättet att rymma från verkligheten och bara vara.. Att leva sig in i en annan värld, glömma allt som sker och fullständigt ägna sig åt det som händer i en serie som man älskar. Det är så, ja jag vet inte... underbart! Jag fick hem One tree hill i fredags, femte säsongen, jag blev så glad! Hoppade högt och längtade tills efter middagen så man kunde åka till Sofia och kolla (hon är lika såld som jag). Jag kan ju meddela att kvällen blev väldigt lyckad! Muffins, supertrevligt sällskap och One tree hill, där man kan sitta och sukta efter Lucas i timmar... Bättre dag finns inte! Oavsett vad ni säger så finns det nog få saker som klår det! Jag upptäckte till min glädje att jag fick ha Lucas helt för mig själv också, för systrarna Nääs var alla tre beundrare till Nathan (som inte är i närheten av att vara lika snygg som Lucas). Det är endast positivt, för då får jag ha honom alldeles för mig själv! Vi ska gifta oss en vacker dag, bara så ni vet :)
Det har varit en väldigt lugn och skön helg för min del. "Lite" One tree hill, jobb (pengar pengar) och idag har jag tillbringat hela dagen med min kära släkt. Faster med familj var hem och hälsade på, ätit god mat här och myst på. Familjen är verkligen det bästa som man har! Med de kloka orden tror jag att jag måste lämna er, för att återgå till studierna.. Jag har en känsla av att det kommer bli några stressiga veckor framöver. Usch! Men för att upplysa er lite så kommer jag troligen komma och massera på skolan igen någon dag innan lovet, så då får ni gärna boka in en tid! Men jag återkommer om det lite senare.
Hoppas att ni har haft en trevlig helg kära klasskamrater, så ses vi kanske i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0