Kram

Jag känner att det var länge sen jag skrev här på vår kära klass blogg, och nästan varenda gång som jag har skrivit så har det handlar om studenten och framtiden, och här kommer ännu ett inlägg om det ;)

Jag känner att jag måste få skriva av mig lite. Vi som har haft PA med Hans har precis haft en jätte mysig PA fika, och plötsligt när Madelene frågar Hans om han kan berätta lite mer om sig själv så inser jag vet ganska lite om dem som jag har umgåtts med så mycket under dessa tre år. Självklart förstår jag att det är svårt att lära känna så många och få reda på så mycket om varandra, men jag får ändå lite skuldkänslor.. Jag insåg idag att jag kommer sakna er så mycket mer än vad jag från början trodde och jag kommer nog att gråta FLODER på vår studentdag.
Lite senare på matan fick jag ett ryck och var tvungen att krama om Robin för att jag kände att jag kommer att sakna honom så mycket, trots att jag garanterat kommer att ha fortsatt kontakt med honom efter studenten.
Men jag tycker att vi har haft tre väldigt bra år tillsammans, jag är glad över att jag har lärt känna er alla så pass bra som jag ändå har gjort och jag hoppas att det är fler än jag som har trivts väldigt bra på Hjalmar. Bättre än vad jag trodde :) och mycket är tack vare er!

Men nu tycker jag att vi passar på att njuta av våra sista dagar i skolan och i morgon så vinner vi poängjakten SP3!

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Robin

Amen!

2010-06-04 @ 09:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0