Alice in wonderland

På lovet besökte jag sydliga Lund, där våren redan hade anlänt. (Tänkte berätta mer ingående om resan senare i veckan.) Det jag vill komma till är att jag såg på ALICE IN WONDERLAN, en fantastisk film med bland annat Johnny Depp, Helena Boham Carter och Anne Hathaway. Filmen är bra hela vägen igenom sagan och den för med än in i en annorlunda och påhittad värld. En värld där allt kan hända.

Filmen är bra gjord och bra framförd av skådespelarna. Tim Burton du gjorde det igen. För mig är filmen utmärkt, den är så speciell och aldrig tråkig. Den sticker ut och är helt enkelt annorlunda

Om ni vill se en film där sagornas värld inte bara är otäck utan också fylld med konstiga varelser, påskharen, galna hattmakaren, hjärterdam och söta Alice. Då ska du se denna snygg film, Alice in wonderland.



Kommentarer
Postat av: Sandra Lind

filmen är väldigt bra! såg du den i 3D?

2010-03-15 @ 14:21:46
Postat av: Ronja Mårtensson

Nej jag gjorde inte det. Hade velta det, men den gick inte där! :( Men den var bra i alla fall! :D

2010-03-15 @ 21:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0