Filosoferande

Jag har inte varit in här på ett tag men nu kom jag på att jag skulle logga in. Dock när jag skriver in email adressen så trycker jag fel och skriver mina20jag istället för mina30 så frågan är vilka 10 jag undermedvetet räknade bort från våran gemenskap - elakt, jag vet ;)

 

Nåväl, jag har egentligen inget vettigt att komma med. Sitter bara och filosoferar som det så vackert heter, och skänker emellanåt en tanke på det förflutna. Tänkte till exempel berätta gamla rövarhistorier från förr om hur alla i klassen varit som barn men det slutade med att jag kom fram till att jag har ju inte en aning om hur alla i klassen varit som barn. Anders och Erica har följt mig längst tillbaka i tiden, vi träffades för första gången på BB, Anders föddes den 23e septemer om jag inte minns fel och Erica och jag är stolt födda på årets finaste dag - den 28e september. Inte för att vi lär ha kommunicerat så mycket då men det var iaf första gången vi träffades ^^ Robin har också hängt med länge, ända sedan dagis. Plus att han tillbringat flera kalas hos mig som barn. Ett kalas har jag ett extra roligt minne ifrån som min mamma berättade för mig.

Jag och alla andra barnen sprang runt på gården och letade efter skatter från våra skattkartor (mamma gjorde sånna till mina och min brors födelsedagskalas) men inte Robin, nä för Robin gick omkring ensam och funderade på livet eller satt ensam på någon sten medan vi sprang runt och busade och skrattade. Mamma oroade sig för honom och tänkte att herregud vad tråkigt den stackars pojken måste ha. Men så när min mamma bekymrat berättade för Robins mamma om hur tråkigt Robin såg ut att ha haft det under dagen så skrattade hon bara och sa att Robin hade berättat att han haft jätte roligt och inte alls haft tråkigt som min mamma påstått! Haha ;D

 

Ingen annan som har något intressant barndomsminne att avslöja för oss!?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag minns när Linnea sopade till min lillebror med en golfklubba. -SMACK- Rätt i skallen! HAHA!

2010-03-31 @ 10:01:58
Postat av: Robin

Du kunde nog kalla mig Snusmuriken som barn, då hade jag blivit hyfsat lycklig :P

2010-03-31 @ 12:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0