Lov!

Första dagen på lovet då allihopa, fråga mig inte varför jag är vaken så här tidigt. När man väl kan sova hur länge man vill, eller ja åtminstone till typ 8, så vaknar jag före sju.. Börjar jag bli gammal?

Jag vill bara önska er ett trevligt lov och hoppas att ni har lika spännande planer för ert lov som jag har ;) Idag ska jag till och med fara in till Östersund!

Men jag tror nog att Linnea har det mest spännande lovet framför sig! Ta väl hand om dig Linnea! Du vet väl om att vi vill ha tillbaka dig helskinnad? :)

Passa på att njuta av ledigheten nu allihopa!
// Erica


Kommentarer
Postat av: Robin

Kan du förstå hur roligt det skulle vara om hon kom hem och var helt flådd? Jag dör xD

2010-03-08 @ 13:58:04
Postat av: Christer

Jag önskar er detsamma! Ha ett trevligt lov, vila upp er och eran diskussionslysta, för vi syns nästa vecka. ;)

Mvh

2010-03-08 @ 17:18:08
URL: http://nordjamten.wordpress.com
Postat av: Rikard

Ladda upp dig för kortspel nu, Erica! Vi hörs till veckan! :D

2010-03-08 @ 17:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0