Massage?

Jag ville bara berätta för er att på tisdag nästa vecka (den 23 mars) så kommer jag än en gång ta med mig min massagebänk på skolan och massera. För er som inte vet det så har jag som projektarbete att massera in pengar till Cancerfonden och jag har som mål att få in 10 000 kr. Jag vore jätte glad om ni skulle vilja boka in en massage på tisdag, för kursen är ju snart slut och detta är nog sista gången jag tar med mig min bänk på skolan.. Massagen är 30 minuter och kostar 100 kr.

Hoppas någon av er bokar in en tid, det är bara att prata med mig på skolan eller ringa. Förresten, jag har gått en massagekurs, det kan ju vara bra för er att känna till :)

//Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0