Prismottagaren

Nervositeten steg när tävlingen om bästa logotypen kom upp på skärmen. Efter en lång dag med försäljning och uthärdade fötter, var det dags för tävlingen som vi anmält oss till. Tredje priset delades ut, sedan var det dags för andra.. när jag hörde namnet muffinsmakarna UF fattade jag det inte först utan följde bara med Ellinor fram för att ta emot vårt pris. Där framme tog vi emot 600 riksdaler. Efter det släppte allt för mig, nervositeten och chocken. Därför vid fotograferingen började jag skratta. Dock lyckades jag hålla en fullt normal min. :)

En mycket trevlig dag helt enkelt, med fantastiskt bra företag och väldigt god mat!
Avslutningsvis vill jag säga, synd för er som inte gjorde UF detta år och till er andra som funderar.. Tveka inte!
Det kanske låter jobbigt, men det är riktigt roligt och en stor utmaning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0