Minnen

Nu har vi snart gått tre år tillsammans. Under den tiden har vi upplevt en hel del roliga saker med varandra.

Här om dagen satt vi och pratade om tiden vi haft, och det var en hel del roliga minnen som väcktes till liv. Ni kommer kanske ihåg Sanna Brander? ;) Vi syftar givetvis på när Matilda och co. blev avstängda från Z-online.

Nu undrar vi om ni har några speciella och roliga minnen som ni kommer ihåg och som ni vill dela med er av. Skriv alla roliga saker som ni kommer på, så att alla får läsa och minnas! =)

Martin & Daniel

Kommentarer
Postat av: Robin

Johanna Basths telefon ringer, varpå hon kutar ut från svenskalektionen och vrickar foten - HAH xD

Era (Martin och Daniels) filmer.. Har jag någonsin skrattat så mycket som när vi har sett dem?

Åh.. Underbara gymnasium :P

2010-05-07 @ 20:17:40
Postat av: Christer

Själv kommer jag då aldrig gå på nån jävla Kungl. Dramaten igen iaf... Men nog har man en del minnen från Hjalmar alltid, sedan skall det bli intressanta klassträffar om 10 - 20 år och se vad ni har lyckats med.. ;)

2010-05-08 @ 00:31:59
URL: http://nordjamten.wordpress.com
Postat av: christoffer

jag kommer nog att komma ihåg Hans alla ovärderliga citat mest. som "jaså, är internet för litet?", "hitler är rätt död han", och "vi ska inte ha prov på det som inte är sant". listan är oändlig.

2010-05-09 @ 12:30:49
Postat av: Daniel

Haha - "Jag kommer snart" varpå hon snubblar, också dog alla av skratt i typ 10 minuter xD



Nä det kommer nog inte vi andra att glömma heller, "Krycke" ;) :D



Ingen som har några fler minnen? Typ när Matilda satte sig på en stol, som av någon anledning bara hade 3 ben, längst fram i klassrummet och for i golvet? Så sjukt roligt ju xD

2010-05-09 @ 12:35:21
Postat av: Ronja

Jag kommer nog aldrig att glömma när Christoffer skulle berätta om vad vi gjort på historian för våra föräldrar! hehe. Han var sjukt rolig och söt!

2010-05-09 @ 14:40:47
Postat av: Anders

När det gäller Hans så kommer jag mycket väl ihåg när han hamnade i målbrottet mitt under en lektion. Jag kommer inte ihåg vad det handlade om men helt plötsligt när han skulle säga någonting så brast rösten och hans tonläge blev högre och ljusare. Han tystnade ganska direkt ;)

Vi skrattade lite i klassen när det hände, jag tror att Hans också skrattade, fast med rodnande kinder.



Men det finns ju såklart mer! När t ex Christer glömde bort vad Matilda hette när vi hade namncirkeln på programdagen och när Madde råkade kalla Ingrid för Inger när föräldrarna var på besök orsakade ju idel skrattsalvor. Själv tappade jag ju rösten på en redovisning i engelskan. Det var om svenska filmstjärnor kommer jag ihåg. Jag hade kommit till Stellan Skarsgård när jag hostade till och det enda jag kunde få fram var hesa väsningar. Det att bara att springa ut och dricka vatten och sen fortsätta.

2010-05-09 @ 15:29:43
Postat av: Erica

Förra samhällslektionen var ju en riktigt rolig dag också. Hur många ord skrev inte Matilda upp på tavlan som vi skrattade åt? "Illegala barn", "jag har åkt förbi", "kexköpare" osv. :) Vi är bra söta ändå!

2010-05-10 @ 10:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0